Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) osoby samostatně výdělečně činné Bc. Stanislava Knapová, se sídlem Oty Synka 1855/39, 708 00 Ostrava, IČO 04457854, e-mail stana@zavereckybezobav.cz, telefonní číslo +420 734 530 400 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Mě, jakožto prodávajícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.zavereckybezobav.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde: https://www.zavereckybezobav.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

DEFINICE A POJMY

  1. Služba je vše, co si můžete nakoupit na e-shopu.
  2. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za vybranou službu.
  3. Celková cena je finanční částka, kterou budete hradit za všechny vybrané služby.
  4. Objednávka je závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Služby mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  5. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
  6. Jazyková korektura je oprava pravopisu, gramatiky a stylistiky, případně další úpravy dle dohody mezi Kupujícím a Prodávajícím, zaslaného textu v českém jazyce Kupujícím.
  7. Formátování je vizuální úprava zaslaného textu dle dodaných směrnic Kupujícího.
  8. Směrnice představují písemné požadavky konkrétní instituce na formát práce, její rozsah a další úpravy týkající se její formy.
  9. VŠKP je vysokoškolská kvalifikační práce, kterou Kupující prohlašuje za svou autorskou práci.
  10. Normostrana je 1800 znaků včetně mezer.

POSKYTOVANÉ SLUŽBY

  1. Za poskytované služby se považují jazyková korektura VŠKP či jiné absolventské práce, formátování VŠKP či jiné absolventské práce, konzultace a online lekce.
  2. Informace a podklady, které jsou kupujícímu poskytnuty v rámci služby, jsou založeny na odborných zkušenostech a znalostech poskytovatele služby a nemusí se shodovat s názory jiných odborníků v dané problematice.
  3. Prodávající není odpovědný za rozhodnutí kupujícího, která kupující uskuteční na základě poskytnutých informací a materiálů, ani za případnou škodu či jinou újmu, které jsou způsobeny kupujícímu či třetím osobám.

ÚPRAVA VZÁJEMNÝCH PRÁV A POVINNOSTÍ

  1. Vzájemná práva a povinností jsou tvořena dle následujících dokumentů:
    - Všeobecné obchodní podmínky, které vymezují vzájemná práva a povinnosti mezi Kupujícím a Prodávajícím;
    - Podmínky ochrany osobních údajů, které upravují ochranu osobních údajů Kupujícího;
    - podmínky a pokyny uvedené na webovém rozhraní E-shopu, zejména při uzavírání Smlouvy, tj. v Košíku;- Objednávka a její přijetí ze strany Prodávajícího.
  2. V otázkách, které Smlouva neupravuje, se vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:
    - zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
    - zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
  3. Zasláním objednávky Kupující stvrzuje, že se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
  4. Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Při zadávání objednávky si Kupující vybere Službu, případně Služby. U služeb Jazyková korektura a Formátování je nutné vložit do košíku potřebný počet kusů, tj. Normostran zaslaného textu Kupujícím. Do počtu Normostran se počítá celý soubor, nevyjímá se z něj žádná část (např. úvodní strana, obsah a jiné). Pokud Kupující uvede špatný počet normostran, obdrží od Prodávajícího pozměněnou nabídku na e-mail. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto všeobecných obchodních podmínkách.  
  2. Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku Kupující odešle Prodávajícímu kliknutím na tlačítko Objednat s povinností platby. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Odesláním objednávky souhlasí Kupující s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů.
  3. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné a Kupující svým projevem vůle takto prohlásil, že je seznámen se všemi okolnostmi, parametry služby, kterou tímto zakoupil, a činí tak veškeré úkony zcela upřímné i závazné a prosté omylu a tísně.
  4. Neprodleně po obdržení objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a považuje se za uzavření Smlouvy.  
  5. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení Ceny či Celkové ceny nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto všeobecně obchodních podmínek. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
  6. Prodávající nehradí náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (tj. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory). Tyto náklady však nemají vliv na Cenu, ani Celkovou cenu. 

DODÁNÍ SLUŽBY 

  1. Prodávající se zavazuje dodat službu Kupujícímu nejpozději v termínu určeném Prodávajícím, o kterém bude informován na uvedené e-mailové adrese. U služeb Jazyková korektura a Formátování je pro určení termínu nutné, aby Kupující doložil Prodávajícímu VŠKP a Směrnice. Bez dodání těchto podkladů není možné stanovit termín dodání služby. Pokud Kupující nedoloží do 30 dnů tyto podklady, dojde ke zrušení Objednávky ze strany Prodávajícího. Prodávající je oprávněn termín posunout v důsledku víceprací.
  2. U služby Konzultace je Kupující povinen doložit Prodávajícímu VŠKP a Směrnice, pokud je má k dispozici. V případě, že tyto podklady nedoloží, má se za to, že jimi nedisponuje. Přijde-li se na to, že těmito podklady disponuje, při dodání služby Konzultace, je Prodávající oprávněn neprodleně ukončit dodávku této služby a nabídnout Kupujícímu nové dodání služby, přičemž termín bude stanoven po dodání dostupných podkladů ze strany Kupujícího. Pokud Kupující nedoloží do 30 dnů tyto podklady, dojde ke zrušení Objednávky ze strany Prodávajícího.   
  3. Služba bude dodána Kupujícímu vzdálenou formou, elektronicky prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v Objednávce.
  4. Nesdělí-li Kupující ve lhůtě 24 hodin po dodání Služby své výhrady, má se za to, že Kupující Službu převzal bez výhrad.
  5. V případě, že je třeba, aby Kupující pro dodání Služby doložil další podklady (např. opravu chybných informací ve VŠKP), prodlužuje se termín dodání Služby o vzniklou prodlevu. 

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Ceny uvedené u Služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní E-shopu. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení Ceny či Celkové ceny nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto všeobecně obchodních podmínek. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
  2. Platbu Celkové ceny je Kupující povinen uhradit po potvrzení Objednávky a před dodáním Služby. Úhradu Celkové ceny může Kupující provést následujícími způsoby:
    - Bankovním převodem. Informace pro provedení platby zašle Prodávající Kupujícímu v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 7 dní.
  3. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího.
  4. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  5. Prodávající je oprávněn účtovat si individuální příplatek, pokud si Kupující přeje dodání individuálních služeb/víceprací. Prodávající se se zavazuje, pokud to okolnosti dovolují, sdělit konkrétní výši příplatku Kupujícímu předem na e-mailovou adresu. 

UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace Kupující v rámci webové rozhraní E-shopu může přistupovat do svého Uživatelského účtu.
  2. Při registraci Uživatelského účtu je povinností Kupujícího uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
  3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je povinností Kupujícího  zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese Prodávající za to žádnou odpovědnost.
  4. Uživatelský účet je osobní, a Kupující není tedy oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.
  5. Uživatelský účet může Prodávající zrušit, a to zejména v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti dle Smlouvy.
  6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

REKLAMACE A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Služby Jazyková korektura a Formátování mají vady v těch případech, pokud při předání neodpovídají uzavřené Smlouvě nebo dané služby nebyly vyhotoveny ve slíbené kvalitě. Služba Konzultace má vady v případě, že Kupující neobdrží funkční odkaz na videohovor/hovor. V ostatních případech se má za to, že Služby byly vyhotoveny řádně. 
  2. Práva z vadného plnění je Kupující povinen uplatnit u Prodávajícího, a to prostřednictvím emailové adresy Prodávajícího, přičemž Kupující je povinen specifikovat reklamovanou Objednávku, důvod reklamace, přesný popis charakteru vad a množství vad. Nebudou-li v reklamaci uvedeny všechny tyto náležitosti, nelze takovou reklamaci přijmout.
  3. Kupující je povinen uplatnit nároky ze zjevných vad zakázky u zhotovitele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí, nejpozději však do 48 hodin od převzetí Služby Kupujícím.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Do doby uhrazení Služeb je Kupující oprávněn kdykoliv odstoupit od Smlouvy. Pokud Služby uhradil a nedoložil potřebné podklady (tj. VŠKP a Směrnice), je Kupující oprávněn odstoupit od Smlouvy. V takovém případě vrátí Prodávající Kupujícímu zaplacenou Celkovou cenu, která ovšem může být krácena o poplatek. Tento poplatek představuje nezbytně nutné náklady Prodávajícího související s vrácením platby. 
  2. Jelikož Služby představují digitální obsah poskytovaný elektronickou cestou, bere Kupující na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837, obchodního zákoníku, neprodleně po obdržení emailu s dodanou Službou ztrácí právo na odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Odstoupení od kupní smlouvy v souladu s obchodním zákoníkem u digitálního obsahu je možné pouze v případě, že je tento obsah dodán na hmotném nosiči (např. CD, DVD). Takové dodání Prodávající nenabízí.

ŘEŠENÍ SPORŮ

  1. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  2. Vyřizování stížností zajišťuje Prodávající prostřednictvím e-mailové adresy stana@zavereckybezobav.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na e-mailovou adresu Kupujícího.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
  2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím. Prodávající je oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
  3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci.
  4. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 3. 2024.